Általános Szerződési Feltételek
I.
Általános Szerződési Feltételek
A jelen Általános Szerződési
Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Svélecz Gábor egyéni vállalkozó (továbbiakban:
Szolgáltató / Vállalkozás), és a Szolgáltató által a www.pandafix.hu weboldalon
keresztül nyújtott szolgáltatást igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél)
jogait és kötelezettségeit tartalmazza (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban
együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik,
amely a www.pandafix.hu weboldalon keresztül történik.
A honlap (egyben pandafix.hu) üzemeltetője Svélecz Gábor egyéni
vállalkozó
Székhely: 9700 Szombathely, Rákóczi Ferenc utca 62/A
Adószám: 59360296-1-38
Nyilvántartási szám: 57380937
Nyilvántartásba vevő hatóság: Nemzeti Adó- és Vámhivatal
Bankszámlaszám: 10104985-32918600-01003003
Bank neve: MBH Bank
Ügyfélszolgálati telefonszám: +36704083456, elérhetőség
munkanapokon 12:30 és 17:30 között. Garanciális ügyekben csak e-mailben tudunk
felvilágosítást adni.
Honlap: www.pandafix.hu
E-mail, Ügyfélszolgálat, Garanciális ügyek: [email protected]
Tárhelyszolgáltató
adatai:
Tárhelyszolgáltató: EZIT Kft.
Székhelye: H-1132 – Budapest – Victor Hugo utca. 18-22.
Weboldala: www.ezit.hu
E-mail címe: [email protected]
Telefonszáma: +3617004030
» A
megrendelés, mint szerződés
Az oldalon feladott szervizkérelmek (lásd
következő pont) véglegesítésével a vásárló egy írásba foglalt szerződést köt
a pandafix.hu-val, ill. ennek
üzemeltetőjével.
A szerződés száma egy egyedi megrendelési
azonosító, melyet a megrendelés visszaigazolásakor megkap a vásárló, ami
alapján hivatkozni lehet a megrendelésére.
A szerződés megkötése (a megrendelés feladása és az Általános Szerződési Feltételek) magyar nyelven
történik és a szerződés tartalma is magyar nyelven tekinthető meg. A fentiek
szerint megkötendő szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, azt Svélecz
Gábor e.v. iktatja, így az a későbbiekben is hozzáférhető lesz.
» Megrendelés
A
szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai
A pandafix.hu oldalon leadott
szervizkérelmi igény képezi a Szolgáltató és az Ügyfél közötti szerződés
tárgyát. A szervizeltetni kívánt készülék tulajdonságait és jellemzőit a készülék
szervizünkbe történő beérkezését követően munkalapszoftverünkben rögzítjük.
Az Ügyfél a megrendeléssel (és a
kiküldött árajánlat elfogadásával) beleegyezik, hogy a szervizelésre beküldött
készülékből kiszerelt hibás alkatrészeket környezetvédelmi okokból és személyi
sérülések elkerülése érdekében nem bocsátjuk az Ügyfelünk részére. Tehát ezen
alkatrészek a beküldött készülékkel nem kerülnek visszaküldésre!
Az oldalunkon feltüntetett képek
helyenként illusztrációk! A digitális eszközök eltérő megjelenítési módjainak
megfelelően színbéli eltérések előfordulhatnak a valós termék és a termékkép
között.
Megrendelés után azonnal, de legkésőbb 48
órán belül a regisztrációnál megadott email címre automatikus visszaigazoló elektronikus
levelet küldünk.
Amennyiben nem kapott visszaigazoló
emailt, úgy kérjük, hogy keresse fel ügyfélszolgálatunkat, mert a megrendelés
megismétlésére vagy korrigálására lehet szükség (pl. rosszul megadott email cím
esetén).
Vállalkozásunk szolgáltatásai egyedi
ügyfélazonosítóval vehetők igénybe. Az ügyfélazonosító azonosítja az Ügyfelet,
használata hitelesen bizonyítja, hogy a megrendelést az Ügyfél megtette. Az
Ügyfél teljes felelősséget vállal a belépési adatainak kezeléséért, azt
harmadik fél részére nem ismerteti. Svélecz Gábor e.v. nem vállal felelősséget
azon károkért, amelyek a bejelentkezési adatok illetéktelen használatával
keletkeztek akár az Ügyfélnél, akár harmadik személlyel szemben.
Amennyiben az Ügyfél anélkül szerez be
a pandafix.hu-ról bármilyen terméket, hogy arra jogosult lenne (így különösen,
de nem kizárólagosan, amennyiben jogerősen megállapítást nyer a későbbiekben,
hogy a beszerzés jogszerűtlen volt, s ebből fakadóan a pandafix.hu-t bármilyen
kár éri, pl. kártérítési kötelezettség, perköltség, eljárási díj, illeték,
stb), vásárló már most vállalja, hogy ezen költségeket Svélecz Gábor e.v.
helyett 15 napon belül megfizeti az erre irányuló fizetési felszólítástól a
jogosult részére, s az esetleges további kárait 15 napon belül megtéríti.
Az Ügyfél elfogadja és tudomásul
veszi, hogy a megrendelésekor fizetési kötelezettséggel járó megrendelést ad
le!
» Árak
Az oldalon feltüntetett árak Szolgáltató
alanyi mentességéből fakadóan ÁFÁ-t nem tartalmaznak.
A pandafix.hu az árváltoztatás jogát
fenntartja!
A pandafix.hu oldalon feltüntetett ár nem
minősül ajánlattételnek, csak a szállítási költséget és a bevizsgálási díjat tartalmazza
és nem jelenti a várható javítási költséget!
A bevizsgálási díj csak abban az esetben kerül kiszámlázásra, amennyiben a
készülék a piaci árakat figyelembe véve gazdaságosan javítható (nem haladja meg
az új készülék aktuális piaci árának 60%-át), de az ügyfél nem kéri a készülék
javítását. Amennyiben a készülék nem javítható vagy javítható és az ügyfél kéri
a javíttatást, úgy a bevizsgálási díj 0 Ft.
A készülék javítását csak az árajánlatunk
elfogadását követően kezdjük meg!
» Szállítás
A készülékek elszállítása és
visszaszállítása kibélelt dobozban történik. A helyes csomagolásról szóló
információkat a szervizigény beküldésekor emailben elküldjük Ügyfelünk részére.
Az Ügyfélnek gondoskodnia kell arról, hogy
a készüléket megfelelően csomagolja be, az ne csúszkálhasson a dobozban. A szállítás
során és utána a helytelen csomagolásból keletkezett sérülésekért a pandafix.hu
nem vállal felelősséget, de panasz esetén igyekszünk segítséget nyújtani az
ügyintézés során.
A szállítási módokról, díjakról az Ügyfél
a Szállítás menüben
tájékozódhat.
» Ajánlattételi (árajánlat) és
szervizelési időtartam
Törekszünk arra, hogy a készülék
szervizünkbe érkezését követő 1-5 munkanapon belül pontos árajánlatot küldjünk
Ügyfelünk részére. Viszont szervizünk terheltségétől függően fenntartjuk a
jogot arra, hogy ennél hosszabb bevizsgálási időt tölthessünk el.
A kiküldött árajánlat elfogadását követően
törekszünk arra, hogy a készüléket minél hamarabb megjavítsuk, de Ügyfelünk
tudomásul veszi, hogy ezen időtartam nincs korlátozva.
» Fizetési feltételek
A készülékek személyes
átadására és átvételére nincs lehetőség.
A számlát digitálisan aláírt elektronikus számla
formátumban a megrendeléskor megadott email címre küldi ki a Billingo számlázó rendszere.
Az Ügyfél a jótállási jegyet papír alapon
a javított termékekkel együtt kapja kézhez.
» Elállás a megrendeléstől
1.1. A Fogyasztó és a Szolgáltató
közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm.
rendelet (rendelet) alapján termék adásvétele esetén úgynevezett elállási jog,
illetve szolgáltatás nyújtása esetén felmondási jog illeti meg a Fogyasztónak
minősülő Ügyfelet internetes vagy telefonos megrendelés esetén. Ez alapján a
Fogyasztónak minősülő Ügyfél (a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti
tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy) az ÁSZF alapján létrejött
szerződéstől (amennyiben nem esik egybe: a termék átvételétől/üzembe
helyezésétől) tizennégy napon belül indokolás nélkül elállhat, illetve a
szerződést indokolás nélkül felmondhatja.
1.2. A Fogyasztó elállási-, illetve
felmondási jogát
a) az erre vonatkozó egyértelmű
nyilatkozat útján vagy
b) az alábbi linkről letölthető nyilatkozat-minta
felhasználásával gyakorolhatja:
1.3. A Fogyasztó az elállási- vagy
felmondási jogát
a) termék adásvételére irányuló
szerződés esetén
aa) a terméknek,
ab) több termék adásvételekor, ha az
egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára
szolgáltatott terméknek,
ac) több tételből vagy darabból álló
termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
ad) ha a terméket meghatározott
időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,
a fogyasztó vagy az általa megjelölt,
a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától
b) szolgáltatás nyújtására irányuló
szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától
számított tizennégy napon belül
gyakorolhatja.
c) A fogyasztó az elállási jogát a
szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is
gyakorolhatja.
1.4. Az elállási jogot és a felmondási
jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó nyilatkozatát
a fent hivatkozott határidő lejárta előtt elküldi. Írásban történő elállás
esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül.
1.5. Ha a Fogyasztó eláll, köteles a
terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy
napon belül visszaküldeni, illetve a Szolgáltatónak vagy a Szolgáltató által a
termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A termék visszaküldésének
közvetlen költségét a Fogyasztó viseli.
1.6. A Fogyasztó kizárólag akkor
vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a
termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot
meghaladó használat miatt következett be.
1.7. A Felek megállapodnak, illetve a
Fogyasztó kifejezetten beleegyezik, hogy a Szolgáltató a Fogyasztó valamennyi
ellenszolgáltatást az elállástól ill. felmondástól számított tudomásszerzéstől
számított 14 napon belül, a Fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal
megegyező módon téríti vissza, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód
igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja, e visszatérítési mód
alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
Utalvánnyal történő vásárlás esetén - fentiekre figyelemmel - a vételár azon
részét, amelyet utalvánnyal fizettek meg, új utalvány kibocsátásával téríti
vissza a Szolgáltató.
1.8. Termék adásvételére irányuló
szerződés esetén a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja a Fogyasztó számára
visszafizetendő összeget, amíg a Fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta,
vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy a terméket visszaküldte. Ha a
fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő
fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a
vállalkozás nem köteles megtéríteni.
1.9. A Fogyasztó nem gyakorolhatja az
elállási- és felmondási jogot
a) a szolgáltatás nyújtására irányuló
szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a
Szolgáltató a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével
kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének
teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
b) olyan termék vagy szolgáltatás
tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem
befolyásolható, az elállásra és felmondási jog gyakorlására nyitva álló
határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ
c) olyan nem előre gyártott termék
esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére
állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó
személyére szabtak
d) romlandó vagy minőségét rövid ideig
megőrző termék tekintetében
e) olyan zárt csomagolású termék
tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő
felbontása után nem küldhető vissza
f) olyan termék tekintetében, amely
jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel
(…)
h) olyan Szolgáltatói szerződés
esetében, amelynél a Szolgáltató a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a
fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából
i) lezárt csomagolású hang-, illetve
képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele
tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta az
aktiváló kódot felhasználta
(…)
m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott
digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a fogyasztó kifejezett,
előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e
beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a
teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási vagy felmondási jogát. Ha
szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését
követően gyakorolja a fogyasztó a felmondási jogát, úgy az elszámolás során
köteles megtéríteni a vállalkozás ésszerű költségeit.
Az Elállási Jog hiányát érintő esetek:
http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/2710
» A
kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló
mintatájékoztató szerint:
Kellékszavatosság
-
Milyen esetben élhet a Fogyasztó a
kellékszavatossági jogával?
A
Fogyasztó az pandafix.hu hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben
kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai
szerint.
-
Milyen jogok illetik meg a Fogyasztót
kellékszavatossági igénye alapján?
A
Fogyasztó – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet
kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az a Fogyasztó által
választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye
teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy
a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az
ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a
Fogyasztó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben
– a szerződéstől is elállhat.
Választott
kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét
azonban a Fogyasztó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a
Szolgáltató adott okot.
-
Milyen határidőben érvényesítheti a Fogyasztó
kellékszavatossági igényét?
A
Fogyasztó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később,
mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor
felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési
határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
-
Kivel szemben érvényesítheti
kellékszavatossági igényét?
A
Fogyasztó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
-
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági
jogai érvényesítésének?
A
teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye
érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Fogyasztó
igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a pandafix.hu Szolgáltató
nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a
Fogyasztó köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés
időpontjában is megvolt.
Termékszavatosság
- Milyen esetben élhet a Fogyasztó a
termékszavatossági jogával?
Ingó dolog
(termék) hibája esetén a Fogyasztó – választása szerint – az 1. pontban
meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
-
Milyen jogok illetik meg a Fogyasztót
termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági
igényként a Fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését
kérheti.
-
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék
akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi
követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban
szereplő tulajdonságokkal.
-
Milyen határidőben érvényesítheti a Fogyasztó
termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági
igényét a Fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két
éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
-
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel
érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági
igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben
gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a
Fogyasztónak kell bizonyítania.
-
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül
termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó
(forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól,
ha bizonyítani tudja, hogy:
– a
terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba,
vagy
– a hiba a
tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem
volt felismerhető vagy
– a termék
hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A
gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom
figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági
igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági
igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve
kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben
érvényesítheti.
Jótállás
- Milyen
esetben élhet a Fogyasztó a kellékszavatossági jogával?
Hibás
teljesítés esetén szerződés 6. pontja alapján a 151/2003. (IX. 22.) Korm.
rendelet és a 2013. évi V. törvény (Ptk.) a hibás teljesítésről szóló fejezete
alapján a pandafix.hu egy évig jótállásra köteles.
-
Milyen jogok és milyen határidőn belül illetik
meg a Fogyasztót jótállás alapján?
A
Fogyasztót a jótállási jegyben foglalt jogok illetik meg.
-
Mikor mentesül a Szolgáltató a jótállási
kötelezettsége alól?
A
Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha
bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívom a
figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt,
illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással
párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Fogyasztót a jótállásból
fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül
megilletik.”
Egyéb garanciális tudnivalók
4.1 A
garanciális, vagy egyéb ügyintézésből visszaérkezett termékeket az e-mail
és/vagy SMS értesítést követő 21 napig tároljuk. Az át nem vett termékekért a
21. napot követően napi 300ft tárolási díjat számítunk fel. A 180 napig át nem
vett termékeket, illetve ahol a tárolási díj már meghaladja a termék értékét,
nem tároljuk tovább. A tárolás megszűnéséről külön értesítést nem küldünk.
4.2 Az
általunk forgalmazott termékek irodai vagy otthoni felhasználásra készültek,
iparszerű használatra csak akkor alkalmasak, ha ezt külön jelezzük, illetve a
termék honlapján fel van tüntetve.
4.3 A
termék csomagolását őrizze meg lehetőleg a teljes garanciális idő alatt, de
legalább a távollévők között kötött szerződéstől való elállás bejelentési
határidejéig, a szállítást abba visszacsomagolva lehet a legbiztonságosabban
megoldani, kérjük ilyen módon tegye.
4.4 A
termék illetéktelen megbontása, módosítása hardveres vagy szoftveres módon, a
gyári specifikációtól eltérő, illetve nem a rendeltetésének megfelelő célokra
történő felhasználása a jótállás érvénytelenítését vonhatja maga után. Azok a
hibák, melyen az eladáskor nem voltak a termékben, hanem később keletkeztek,
nem tartoznak a jótállás körébe, pl. villámcsapás vagy más elemi kár, hálózati
túlfeszültség miatt keletkezett hibák.
Természetesen
minden esetben törekszünk a termékek mielőbbi kijavítására, és a kijavítást
vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható
rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit
kímélve kívánjuk elvégezni.
Jogérvényesítés
Kérjük
kedves Ügyfeleinket, hogy amennyiben a megrendelt termék megérkezik, az átvétel
igazolása előtt ellenőrizze, hogy a terméket hiánytalanul és hibátlanul
(külsérelmi nyom nélkül) megkapta –e. Amennyiben problémát észlel, kérjük
lehetőleg haladéktalanul jelezze azt a vállalkozásunk felé, a terméket ne vegye
használatba, hiba esetén ne használja tovább, sem a termék csomagolását, sem a
cégünk által használt csomagolást ne dobja ki, kollégánkkal egyeztessen melyik
csomagolást szükséges visszajuttatnia a termékkel.
A pandafix.hu
nem fogad el vásárlás utáni reklamációkat, amelyek olyan információkra
vonatkoznak, melyek az oldalon világosan és érthetően le vannak írva, ezért
kérünk minden vásárlót, hogy olvassa el a termékekre vonatkozó adatokat és
egyéb oldalakon (ÁSZF, Használati útmutató) található információkat!
Amennyiben
termékeinkkel kapcsolatosan minőségi kifogás merülne fel, úgy a jogszabályoknak
megfelelően a 151/2003. Korm. rendelet és a 19/2014. NGM rendelet által
meghatározottak szerint járunk el.
A
szavatossági igényeket a vásárlást igazoló bizonylattal tudják érvényesíteni. A
pandafix.hu a jogszabály értelmében jegyzőkönyvet köteles felvenni a minőségi
kifogásról. A pandafix.hu a jogszabály értelmében törekszik arra, hogy a
minőségi hibás termék kijavítását vagy kicserélését 15 napon belül elvégezze.
A minőségi
kifogásokkal kapcsolatban kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat a [email protected] e-mail
címen.
» Szerzői
jogok és hivatkozások
A vállalkozásunk honlapján és annak
aloldalain (pandafix.hu) található összes grafikai és technikai szerkezet,
megjelenítés megvalósítási módozatai, valamint a termékekre vonatkozó összes
adat, leírás illetve kép az ezen oldalakon látható formában a Svélecz Gábor e.v.
tulajdonát képezi, vagy azok használatára, megjelenítésére jogosult. A
jogtulajdonos hozzájárulása nélkül ezek felhasználása a szerzői jogok
megsértését jelenti és jogi következményeket von maga után.
A pandafix.hu-ra (és annak
aloldalaira) való hivatkozás során tilos úgy linket elhelyezni, hogy az
valamely más oldal részeként jelenítse azt meg. Minden más esetben az
oldalunkra mutató link elhelyezéséhez hozzájárulunk.
» Egyéb
feltételek
A pandafix.hu oldalon való futárkérelem
rögzítését feltételezi az Ügyfél részéről az Internet lehetőségeinek és
korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai
teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Svélecz Gábor e.v.-t nem terheli felelősség,
ha bármilyen működési hiba van az internetes hálózatban, ami megakadályozza a pandafix.hu
akadálytalan működését és a vásárlást.
Svélecz Gábor e.v. szabadon beperelhet
bármely személyt, aki csalást követ el vagy annak elkövetésével próbálkozik. Svélecz
Gábor e.v. nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely
látogató rovására történt csalás miatt.
Abban az esetben, ha a látogató
bármilyen formában megsérti a feltételekben rögzített szabályokat, Svélecz
Gábor e.v. szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját.
A termék szakszerű üzembe helyezését
megfelelő óvatossággal, szakember segítségével végezze! A szakszerűtlen üzembe
helyezés megvonhatja a termék garanciáját.
» Panaszkezelés
Az Ügyfél panaszával, észrevételével
Ügyfélszolgálatunkhoz, illetőleg a következő szervekhez fordulhat:
1. Polgármesteri Hivatal Jegyzője:
Név: Dr. Károlyi Ákos
Hivatali elérhetőség: 9700 Szombathely, Kossuth
Lajos utca 1-3.
2. A Vas Megyei Kereskedelmi és
Iparkamara által működtetett Békéltető Testület székhelye:
9700 Szombathely, Rákóczi Ferenc u.
23.
Levelezési cím: 9700 Szombathely,
Honvéd tér 2.
E-mail cím: [email protected]
Telefon: 94/506-645, 94/312-356
3. Online Vitarendezési Platform
(ODR):
Ha az online vásárlás során probléma
merült fel és a vitát nem tudja rendezni a kereskedővel, panaszát e platformon
keresztül egy jóváhagyott vitarendezési testület elé terjesztheti.
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU
Hogyan működik a rendszer?
-
Panasztétel
Nyújtsa be az online vásárolt áruval
vagy szolgáltatással kapcsolatos panaszát.
-
Vitarendezési testület kiválasztása
Egyezzen meg a kereskedővel, hogy
melyik független szervet kérik fel a vitájának rendezésére.
-
Megszületik az eredmény
A vitarendezési testület rendezi a
vitát
Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó
a Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő békéltető testület
eljárását is kezdeményezheti. Az eljárásban Svélecz Gábor e.v. részvétele
kötelező.
» Magatartási
kódex
Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket,
hogy a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 11.§(1) o) pontban megjelölt
magatartási kódex-szel a Svélecz Gábor e.v. nem rendelkezik.
» Vonatkozó
lényegesebb jogszabályok:
1. 2013. évi V. törvény (Ptk.)
2. 2001. évi CVIII. törvény az
elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal
összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
3. 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet a
fogyasztó és a Vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
4. 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
5. 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet: a
fogyasztó és Vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó
szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló
rendelet
6. 1997. évi CLV. törvény a
fogyasztóvédelemről
7. 2011. évi CXII. törvény az
információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
8. 4/2009. (I.30.) NFGM-SZMM együttes
rendelet a termékek eladási ára és egységára, továbbá a szolgáltatások díja
feltüntetésének szabályairól
9. 2008. évi XLVII. törvény a
fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról
17. Jogi közlemény és adatkezelési
tájékoztató letölthető verzió:
A PDF dokumentumok megnyitásához
szükséges program ide
kattintva tölthető le.
Ezen dokumentum magyar nyelven íródott.
Szombathely, 2023.10.11.