Menu
Szervizkérelem

A koronavírus (COVID-19) hatásai miatt előfordulhat, hogy késést tapasztalsz a szervizelés során. Elnézést kérünk az esetlegesen okozott problémákért!

Szállítási lehetőségek és díjszabások

GLS futárszolgáltatást igénybe vevő szállítás.

GLS logo
A szállítmányozást a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. - GLS Futárszolgálata végzi. A csomagok futárcég általi kézbesítése minden esetben a feladást követő munkanapon történik meg. A rendelés leadása és a feladási idő közti intervallum függ a választott kiszállítási módtól és a rendelés beérkezésének időpontjától. A leadott rendelés a telefonon és e-mail útján történt értesítést követő munkanapon kerül kiszállításra a vásárló által megadott címre (akár munkahelyi címre is). Amennyiben a futárszolgálat hibájából nem történik meg a másnapi kézbesítés, úgy a kiszállítás ingyenes (ilyen esetben panasszal kell élni felénk és az MPL által hozott határozat után térítjük meg a szállítást). Az esetleges szállítási késedelem, vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén a webshop üzemeltetőjét kártérítési kötelezettség NEM terheli. Kártérítési ügyekben a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. illetékes.

A küldemények hollétéről munkanapokon  07:00-20:00 között az alábbi telefonszámokon lehet érdeklődni:

Telefon: +36 1 802 0265*

Mobil: +36 20 890-0660*

A csomag a küldeményazonosítóval követhető, mely a feladáskor kiküldött e-mailben, sms-ben vagy a honlapon a rendelés részleteinél tekinthető meg. Az elektronikus levélben kiküldött fuvarlevélszám egyben egy kattintható link, mely segítségével követhető a csomag, de lehetőség van a fuvarlevélszám birtokában kézi követésre is az alábbi oldalon: GLS csomagkövetés

A csomagfelvétel és visszaszállítás díja 3500Ft.

Csomagküldési szállítási díj 2500Ft. 

A feltüntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák. 

Első sikertelen kézbesítés után a csomag a helyi postán 10 munkanapig megőrzésre kerül! Ezen idő alatt az MPL futárszolgálat által kiadott értesítő levél vagy a csomagszám birtokában a küldemény a helyi postán átvehető.

Szállítás előre történt fizetés esetén: a megrendelést a számla végösszegének ellenőrzött jóváírása napján, de legkésőbb a következő munkanapon adjuk fel (raktáron lévő termék esetében).

 


MPL futárszolgáltatást igénybe vevő szállítás.

MPL logo
A szállítmányozást a Magyar Posta Zrt. - MPL Futárszolgálata végzi. A csomagok futárcég általi kézbesítése minden esetben a feladást követő munkanapon történik meg. A rendelés leadása és a feladási idő közti intervallum függ a választott kiszállítási módtól és a rendelés beérkezésének időpontjától. A leadott rendelés a telefonon és e-mail útján történt értesítést követő munkanapon kerül kiszállításra a vásárló által megadott címre (akár munkahelyi címre is). Amennyiben a futárszolgálat hibájából nem történik meg a másnapi kézbesítés, úgy a kiszállítás ingyenes (ilyen esetben panasszal kell élni felénk és az MPL által hozott határozat után térítjük meg a szállítást). Az esetleges szállítási késedelem, vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén a webshop üzemeltetőjét kártérítési kötelezettség NEM terheli. Kártérítési ügyekben a Magyar Posta Zrt. illetékes.

A küldemények hollétéről hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00; csütörtökön 08:00-20:00 óráig az MPL ügyfélszolgálatán a 06-1-333-7777-es telefon lehet érdeklődni!

A csomag a küldeményazonosítóval követhető, mely a feladáskor kiküldött e-mailben, sms-ben vagy a honlapon a rendelés részleteinél tekinthető meg. Az elektronikus levélben kiküldött fuvarlevélszám egyben egy kattintható link, mely segítségével követhető a csomag, de lehetőség van a fuvarlevélszám birtokában kézi követésre is az alábbi oldalon: MPL csomagkövetés

Csomagküldési szállítási díj 2500Ft.

A feltüntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák. 

Első sikertelen kézbesítés után a csomag a helyi postán 10 munkanapig megőrzésre kerül! Ezen idő alatt az MPL futárszolgálat által kiadott értesítő levél vagy a csomagszám birtokában a küldemény a helyi postán átvehető.

Szállítás előre történt fizetés esetén: a megrendelést a számla végösszegének ellenőrzött jóváírása napján, de legkésőbb a következő munkanapon adjuk fel (raktáron lévő termék esetében).


Utolsó frissítés dátuma: 2019.07.24. Ez a dokumentum magyar nyelven íródott!

Nem gyémánt áron szervizelünk
Viszont a készülékedet annak tudatában vesszük kézbe, hogy az számodra felér a gyémánttal. Az alapvető tisztításokat minden esetben elvégezzük rajta!
Biztonságos szállítás
A teljes szállítási idő alatt érték-biztosítjuk a csomagodat! A felküldött készüléket biztonságos módon, légpárnázva újracsomagoljuk a visszaküldés alkalmával.
Gyorsaság és megbízhatóság
A készülékedet bevizsgáljuk, majd egyeztetés után azonnal megjavítjuk. Viszont a készüléked a sikeres javítást követően tesztállomáson fog futni. A hiba jellegétől függően itt akár 3 napot is eltölthet.
Biztos kezekben
Válaszd a PandaFix-et, mert biztosan meg tudjuk javítani a készüléket a hiba jellegétől függetlenül. Nem baj, ha máshol azt mondják, hogy nem javítható! Javítási rátánk 96% felett van!