Leadod a szervizkérelmet a kiválasztott konzol adatlapján található hibajegyek összeválogatásával. A szervizkérelem benyújtását követően amennyiben szükséges felvesszük veled a kapcsolatot.
Csomagfelvétel
A megadott címen a futár felveszi az általad becsomagolt gépet, ráragasztja a csomagmatricát és Te aláírod a csomagátadást igazoló űrlapot. Ebből egy példány téged illet.
Állapotfelmérés
A beérkezett készüléket bevizsgáljuk, és a megadott elérhetőségeidre pontos árajánlatot küldünk ki. A munkalapon látni fogod a készüléked pontos hibaleírását és a tőlünk kapott pontos árajánlatot is.
Megkezdjük a javítást
A megrendelésednek megfelelően elvégezzük a készülék szakszerű javítását, majd ezt követően tesztállomásra kerül. Ne feledd, minimum 6 hónap jótállást vállalunk minden elvégzett javító-karbantartó szolgáltatásunkra!
Visszakapod a készüléket
A futár leszállítja az elkészült készüléket hozzád. Az átvételkor kell rendezned az anyagiakat. A futárnál készpénzzel vagy kártyával is fizethetsz. Mi maradt hátra? Elégedetten hátradőlsz, és beleveted magad a játékba.
E honlap megfelelő működéséhez néha sütiknek – vagy az angol eredeti alapján cookie-knak – nevezett adatfájlokat kell elhelyeznünk számítógépén, ahogy azt más nagy webhelyek és internetszolgáltatók is teszik. További infók